Home / Doporučujeme / Online propagace v zahraničí

Online propagace v zahraničí

Webové stránky vám dávají možnost oslovit velké množství lidí. Nemusíte však oslovit jen lidi České republice, ale i v zahraničí Pokud nabízíte produkty nebo služby, které mají potenciál i pro zahraniční trh, byla by škoda je nenabízet také v zahraničí. Je potřeba webové stránky lokalizovat i do jazyka země, kde chcete prodávat. Je tomu potřeba přizpůsobit zejména propagaci. Lidé v jiných zemích mají jiné chování, preference i mentalitu, je třeba na to při propagaci myslet.

PPC reklama

PPC reklama v zahraničí vám dává možnost oslovit cílovou skupinu ve velmi krátké době. PPC reklama má různé podoby, od textové reklamy až po obrazovou, video reklamy nebo různé animace. Zobrazuje se následně ve vyhledávání a v obsahu webů. Když se dobře udělá, je velmi atraktivní a umí snadno zaujmout. Neplatí se u ní za zobrazení, ale za prokliky. Její efekt se snadno sleduje s pomocí analytických nástrojů.

SEO

SEO v zahraničí umožní potenciálním zákazníkům, aby váš web snadno našli ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Je potřeba udělat analýzu klíčových slov, aby se zjistily výrazy, které vaše cílová skupina nejčastěji hledá. Následně je potřeba na tyto výrazy web optimalizovat. Nejdříve je potřeba web upravit tak, aby byl z hlediska ON page zcela validní. Dále je potřeba pracovat na popularitě webu. Popularita se u webu dělá tím, že se vytváří zpětné odkazy na jiných webech přes důležitá klíčová slova. Web se následně bude postupně posouvat ve výsledcích vyhledávání, dokud se nedostane na přední pozice a tím dosáhne pravidelné organické návštěvnosti.